6 vežbi za brzo mršavljenje. Pripremite se za primanje komplimenata!

6 vežbi za brzo mršavljenje. Pripremite se za primanje komplimenata!

Ne morate da vežbate u teretani da biste ostali u formi. Ako želite, možete organizovati divnu kućnu teretanu! Ove vežbe su idealne za jednostavne telesne treninge bez nepotrebnog stresa, ali sa odličnim rezultatima.

Pored brzog gubitka kilograma, ovaj skup vežbi za sagorevanje masti ima i druge pozitivne efekte. Metabolizam postaje munjevit! Pojedeni slatkiši izgoreće poput drveta bačenog u vatru.

KAKO SMRŠATI UZ LAGANE VEŽBE

  1. Gusenica
    Stojte uspravno, stopala držite u širini ramena. Nagnite se napred, rukama dohvatite pod, noge treba ispraviti.
    Pomerite ruke napred, koračajući ih dok ne postignete položaj za sklekove. Vratite se na početni položaj na isti način. Napravite 5 ponavljanja, držeći leđa ispravljena, a stomak uvučen.
  2. Skok
    Skočite što dalje! Istovremeno, povucite kolena više do grudi, a ruke ispružite napred. Započnite skok iz početne pozicije: držite noge savijene. Pokušajte da sletite i na savijene noge. Izvršite 7-10 skokova.
  3. Penjačica
    Stanite na sve četiri. Oslonite se na ispružene ruke, privucite levo koleno na grudi, a desnu nogu ravno. Promenite noge u skoku. Ponovite ovo 15 puta.
  4. Plank u pokretu
    Zauzmite položaj pre sklekova. Polako pomerite ruke napred, držeći noge i telo fiksiranim na jednom mestu. Kad dođete do krajnje tačke, vratite se nazad. Ponovite ovo 7 puta.
  5. Skok u skleku
    Čučnite, naglo skočite i izvedite 1 sklek. Skočite i vratite se u donji položaj čučnja. Uradite to 5 puta.
  6. Čučanj sa naglaskom
    Čučnite rukama na stolici iza leđa. Glavna stvar je da održite ravnotežu! Stopala držite u širini ramena, ne dozvolite da kolena gledaju prema unutra, samo u stranu. Ponovite ovo 15 puta.

Na putu ka harmoniji nema prepreka! Verujte da su kućne vežbe u vašoj moći i podelite svoje otkriće sa prijateljima.

LIKE LIKE LIKE -> Pratite nas na FACEBOOK-U!

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!