Kako otklještiti uklješteni nerv u lumbalnom delu (išijas): 2 jednostavna načina osloboditi se bola

Kako otklještiti uklješteni nerv u lumbalnom delu (išijas): 2 jednostavna načina osloboditi se bola

Išijatični nerv je najveći od svih nerava u našem telu. Počevši od područja lumbosakralnog pleksusa, njegova vlakna prolaze kroz celu nogu, pružajući njegovu inervaciju. S tim u vezi, štipanje išijasnog nerva je pakleni bol i nelagodnost. A u nekim slučajevima - čak i gubitak pokretljivosti na neko vreme.

Srećom, postoje posebne vežbe koje vas mogu osloboditi bola. Dnevni Magazin će vam pokazati dve najefikasnije vežbe, pomoću kojih možete lako odblokirati išijasni tj. uklješten nerv.

Vežbe za uklješten nerv - išijas

VEŽBA # 1

  1. Lezite na ravnu podlogu. Savijte nogu.
  2. Držite savijenu nogu obema rukama i polako je privucite prema grudima što je više moguće. Ostanite u ovom položaju najmanje 30 sekundi.
  3. Vratite nogu u prvobitni položaj i ponovite vežbu još 2 puta.


VEŽBA # 2

  1. Lezite na ravnu podlogu. Savijte kolena.
  2. Prekrstite noge kao što je prikazano na slici, dok ih podupirete rukama. Ostanite u ovom položaju 30 sekundi ili više.
  3. Vratite se u početni položaj. Ponovite vežbu još 2 puta.

Ove vežbe se mogu raditi pojedinačno ili u kombinaciji. Lekari ih preporučuju i savetuju pacijentima. Da biste sprečili tegobe povezane sa zatezanjem išijasnog nerva, vredi potrošiti što više vremena na fizičku aktivnost. Puno šetajte, radite jutarnje vežbe, a posle radnog dana vežbe koje smo predložili.

Nemojte raditi vežbe na svoju ruku! Ako bolovi u leđima udaraju u nogu, obratite se lekaru da potvrdi dijagnozu i prepiše lečenje. Podelite korisne informacije sa prijateljima na društvenim mrežama. Pogledajte VIDEO kako možete izlečiti diskusherniju bez operacije.

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!