Pokrenite telo LAGANIM setom jutarnjih vežbi

Pokrenite telo LAGANIM setom jutarnjih vežbi

Čak i one lenje, jutarnje vežbe mogu pokrenuti i učiniti im dan duplo produktivnijim. Nije bitno samo otvoriti oči i otići na posao, gde ćete provesti 8-10 sati, već se pravilno protegnuti pre toga.

Punjenje baterija omiljenom muzikom

Da pokrenete telo ujutru potrebno vam je 10 minuta treninga. Jutarnju pospanost prekinite tako što ćete pustiti svoju omiljenu muziku iiiii… POČETI SA VEŽBANJEM.

  1. Stanite u raskorak i spustite ruke na struk. Razmak izmedju nogu je u širini ramena. Uradite 4 pokreta glavom gore-dole. Ne pomerajte glavu naglo! Ovako istežete mišiće vrata.
  2. Sada pomerajte glavu levo-desno 4 puta.
  3. Zatim, polako i oprezno uraditi 3 kružna pokreta glavom.
  4. Prelazimo na zagrevanje ruku i ramena. Raširite ruke u visini ramena, pa ih skupiti kao da pokušavate da zagrlite sebe. Ponovite ovu vežbu 5 puta.
  5. Zategnite ruke, desnu podignite a leva neka ostane spuštena. Sada zamahnite i menjajte položaj ruku i pokušajte da se blago istegnete svaki put. Ponovite 6 puta.
  6. Stavite ruke na ramena i napravite kružne pokrete. Ponovite 4 puta.
  7. Sada, zamahnite, kao u prethodnoj vežbi samo sada sa obe ruke. Napred-nazad, 4 puta.
  8. Stavite ruke iza glave i raširite laktove na spolja. Noge raširite u širi položaj. Savijte se ka levoj pa desnoj. Ponovite 4 puta.
  9. Ispružite desnu ruku uz telo a levu stavite iza ledja. Nagnite se na levu stranu sa desnom ruku preko ispruženom preko glave, onda na desno sa levom rukom preko glave. Ponovite po 3 puta za svaki smer.
  10. Savijte desnu nogu u kolenu, dok stojite. Uhvatite koleno sa obe ruke i polako ga podižite ka bradi. Ponovite 3 puta za svaku nogu. Ukoliko ne možete da stojite na jednoj nozi, naslonite se na zid ili vrata.
  11. Stavite ruke na struk i desnu nogu savijte u kolenu, i okrenite u stranu. Podignite je što je više moguće. Podignite i spustite sada desnu nogu do poda, pa ponovite sve 3 puta. Onda isto to uradite za levu nogu.
  12. Raširite noge široko sa rukama na struku. Uradite plitke čučnjeve 4-6 puta.
  13. Noge su raširene široko. Podignite ruke iznad glave, a onda se spustite ka dole glavom izmedju nogu - pa se uspravite. Ponovite ovu vežbu istezanja 4 puta.

Kako se ove vežbe pravilno izvode možete pogledati i u video snimku:

Da bi razvili odredjene navike potrebno je nesto da ponavljate 3 nedelje. Tako je i sa ovim vežbama. Ući ćete u rutinu i raditi ih svako jutro bez preteranog razmišljanja. Takodje ćete svako jutro biti sveži, puni energije za dan pred vama.

Napišite nam, da li vežbate ujutru?

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!