Rešite se bola u kičmi pomoću JOGE

Da li ste nekada osetili bol u vratu da vam prekine tok misli? Ili bol u lumbalnom delu, koji se spušta niz nogu? Ova vrsta bola se smatra najnelagodnijim. Najžalosnije je što, ako imate neku vrstu ovih bola povezanog sa kičmom, možete imati veliki problem.

Upotreba joge za lečenje ovakvih tegoba do sada se smatrala manje popularnom praksom. Međutim, ljudi koji su isprobali mnogo različitih metoda da bi ojačali vrat i kičmu nakon ovih vežbi nisu radili ništa drugo, nego jogu! Ovakve vežbe ublažavaju bolove u mišićima.

Evo nekoliko poza joge koje će vam omogućiti da uklonite bol u svim predelima oko vrata. Kičma će takođe postati manje napeta, što je tako važno za one koji rade dok sede!

Medicinska JOGA

  1. Lezite na leđa i sklopite ruke iza leđa kao na slici. Ispružite ruke u stranu što je duže moguće. Važno je da taj proces izvodite nesmetano, bez ikakvih bolova, kako ne biste oštetili ligamente.
  2. Spustite se na kolena, oslonite laktove na postolje i spustite glavu prema dole. Ostanite u tom položaju, postepeno istežući kičmu i duboko udahnite 10 puta.
  3. Sedite sa nogama ispod sebe i sklopite ruke iza leđa, kao što je prikazano na slici. Dišite duboko, uspravite glavu. Ovo je jedna od onih vežbi tokom koje može biti vrlo bolno, ali koristi su joj velike.
  4. Stanite u stojeći položaj, stopala raširite u širini ramena. Sklopite ruke i zamotajte ih iza glave. Povucite ruke napred svim silama, tako da će se kičma dobro ispraviti.
  5. Postavite podlaktice na zid paralelno jedna s drugom ispod nivoa ramena, držeći laktove široko. Napravite par koraka od zida unazad i slobodno spustite glavu. Izvedite ovu vežbu sa pet dubokih udisaja.
  6. Jedan od blokova stavite ispod glave, a drugi ispod donjeg dela leđa. Ostavite svoje telo u tom položaju. Ostanite u ovom položaju, brojeći udisaje do pet puta.
  7. Spustite se kolenima na strunjaču, stavite jednu ruku u stranu, drugu gore. Glava treba biti spuštena i oslonjena na pod. Ispružite ruke u različitim pravcima, deset puta duboko udahnite.
  8. Sedite, i prekristite noge tako, da se uhvatite jednom rukom na suprotnu butinu, kao na slici, i povucite je veoma dobro. Slobodnu ruku treba lagano uvući. Uradite ovu vežbu za svaku nogu posebno, pazite da se mišići nogu dobro istežu.

I na kraju, jedan vrlo važan savet koji će vam pomoći da izbegnete bol u vratu. Ne gledaj u telefon ili neki drugi uređaj dok hodaš! Ovo je vrlo neprirodan položaj vrata.

Da bi se vrat odmarao, bradu treba lagano spustiti dole. Tada se vrat nalazi u opuštenom položaju i bol vam neće smetati.

Kičma je stub, na kom počiva vaše celo telo, i ako je u problemu, pate i drugi organi. Uključite ove poze u svoj svakodnevni set fizičkih vežbi i videćete kako vaši mišići jačaju.

Neka vam ova divna vežba pomogne da ostanete zdravi! Ako ste uživali u ovom članku sa zdravim savetima, pokažite to svojim prijateljima.

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!